fredag 5 november 2010

Slutet på mina 100 alster.

Nu har jag äntligen fått tummen ur... Det har tagit ett par dagar , men orken har inte riktigt funnits där. Men här kommer slutet...
Jag gjorde några enkla hallowenboxar, att lägga godis i. 10 st egentligen, men kvar är bara 5....

Efter det så kommer det självklart några julkort...

Mer julkort... Ett av mina favvo motiv.


Det sista av mina 100 alster är ett helt underbart kort. Lite pillrigt att göra, men resultatet blev kanon!



Detta kort såg jag hos Marianne. En norsk tjej med huuur mycket snyggt som helst i sin blogg... Ni måste bara skynda er dit!
Nä, nu rinner det från näsan och huvudet är tungt, Japp, som alla andra så har jag trillat dit på förkylningen som härjar i hela landet. Men int har jag tid att vara sjuk... Jag ska ju sjunga med kören i kyrkan på söndag kväll...
Men vad bryr sej bacillerna om det...

Det har ju faktiskt hunnit vara min födelsedag sen förra inlägget, men bild på alla scrappaketen får ni kanske i morgon.

Aaaatjho....  // Kikki









6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka colla boxar du gjort för halloween! Förstår att de gått åt.
Underbart julkort du gjort, såååå fint! Det lilla "askkortet" är hur sött som helst, måste bara kika in till henne oxå!

Stort GRATTIS till både födelsedag och att du äntligen slutfört ditt "100 projekt"! Måste kännas underbart att äntligen få handla igen!;-);-)
Ha en underbar helg och krya på dig vännen!
Kram från en oxå lite snuvig Susanne

Anonym sa...

Ursäkta mig,men coola ska det vara, inget annat tokord, hehe!!!!!

Kramis!

Lena sa...

Hej Kikki!
Så mycket fint du gjort. Jag är ofta inne hos Marianne och kollar hennes underbara ting. Du har lyckats bra med att få till ett sånt kort hon gjort. Jag har tittat på dom, är så fina. Krya på dig och ha en bra helg. Kram Lena

Pimmi sa...

Bra jobbat och helt otroligt faktiskt. Vilket läckert kort det sisita.
Kram Emma

Caroline sa...

Imponerad och inspirerad av att du lyckades med alla 100 alster! Har aldrig sett den sista vikningen tidigare, kul med nåt nytt. Kram!

Lena B E sa...

Prosit!
Vilka häftiga boxar du gjort till halloween!! Bus-snygga!! :)
Wow vilka superduperfina julkort och det andra kortet är hur kanonfint som helst!! :) Fast det ser minst sagt pilligt ut att göra, så det tänker jag inte ge mig på att försöka med, jag är tillräckligt gråhårig ändå. ha ha ;)
Hoppas du kryar på dig snart vännen! Ha det så bra.
Kramar från Lena