tisdag 23 november 2010

Tematräff och VINST!!!

Hur står det till med er där ute i pysselstugorna? De flesta av er har säker fullt upp. Samma gäller här! det har varit ett späckat schema sista veckan, och fortsättning följer...

NorthernLightScrappers har haft 2 scrapträffar sista veckan. I torsdags så var Carina från scrap-ateljen där och höll i en workshop om minialbum. Superkul och supertrevligt hade vi! Ett minialbum som jag blev jättenöjd över, men ni får vänta ett tag på att se det färdiga resultatet...

Så i söndags så var det dags igen. Då var Änglafröjd från Arvidsjaur med på träffen, och hade workshop om ett litet minialbum + en ask. Dessa alster får ni också vänta på, för de är inte riktigt färdiga. Det var också en helt underbar träff. Synd bara att tiden går så himla fort...

Men nu till det roliga... Tjejerna i Änglafröjd hade 2 utmaningar också. En med temat SNÖGUBBE, och en skissutmaning. Lite tight med tid, men jag hann i alla fall vara med i skissutmaningen.
Och tro det eller ej, men jag VANN!!! Visserligen var det bara 3 inlämnade bidrag , men ändå.


                                          
                                                                 Mitt vinnande bidrag...

Och vinsten!!! Pappren från Pysselgummans nyaste kollektion, rosa blommor från Magnolia och bling från reprint. Det kan ju inte bli bättre... Jag bara älskar pysselgummans papper...

Här i mitt pysselkök lyser flitens lampa. Svägerskan Bm har hållit mej sällskap ett par dagar, och vi har så himla skoj... Jag kan tala om att julmusik spelas i CD- spelaren, och vips så flödar ideerna...
I kväll så ska vi träffas ett par scrappartjejer och ha det riktigt skoj. ( Som alltid ) Ska förbereda lite att ta med, så att jag inte behöver ta med en massa, som jag lika inte kommer att använda. Men som ni alla vet, så är det lättare sagt än gjort...
Ska göra lite vintage julkort kanske...

Ha en skön dag.

Glada kramar // Kikki

3 kommentarer:

Lena sa...

Grattis till din vinst. Jättefina saker du vann. Älskar också pysselgummans papper. Det ser ut att vara fullt upp hos dig med mycket pyssel, roligt! Ha det så gott. Kram Lena

Karin sa...

va spännande det skall bli att se minialbumen.. Jättefint kort, grattis till vinsten, alltid lika skoj å vinna! =)
kram på dig!

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till vinsten!! :)
Ååååå vilket superfint julkort, förstår mycket väl att du vann med det kortet!! :) Vilken otroligt fin stämpel du har!! :)
En kanonfin vinst fick du med dig hem ser jag, så roligt!!! :)
Pysselgummans papper är jättefina.
Ha en jättebra helg och ha det så bra.
Kramar från Lena