lördag 27 november 2010

Ett försenat TACK...

Det har nu gått lite drygt 1 mån sen jag hade min födelsedag, och nu äntligen kommer det bilder på alla underbara grattiskort och presenter jag fick av tjejerna som är med i födelsedagsswappen.
Tyvärr så saknas det kort och presenter från 2 av tjejerna. Inte att de meddelat att de kommer att skicka nåt heller. Det tycker jag är dålig stil...

Här är kort och presenter från tjejerna i swappen.




Jag fick även presenter av mina underbara och goda vänner Lena J och Lena B E.



TUSEN TUSEN TACK för alla super duper presenter!!!

Nu väntas en dag fylld med adventsstädning. Gardiner ska strykas och sättas upp, adventsljusstakar ska sätttas i fönsterna och kanske att nån tomte börjar hitta sin plats...

Varma vinterkramar från mej till er alla // Kikki

Inga kommentarer: