onsdag 13 oktober 2010

Till Essmo.

Skickade ett grattiskort med en liten present till Essmo, på hennes födelsedag i måndags. Nu vet jag att det kommit fram, så nu är det fritt fram att visa upp det...

Det underbart vackra pappret har jag fått av Gun, en scrapkompis och mamma till Catta. Så mycket finare i verkligheten... Tusen tack goaste Gun!
Bilden har jag tagit från nätet någonstans, stämpeln från Vilda Stamps och blommorna från min blomburk...




Det var ett alster av alla de 100 att visa. Kanske det kommer mer senare idag. Ha det!

Kramar // Kikki

15 kommentarer:

Karin sa...

Tack igen för det underbara kortet å presenten! Sååå fint! =)
kram kram kram!!!

Anna sa...

Så snyggt kort!!! Den måste jag få lifta...när ska vi ses...:-)

Ja, du är helt fenomenal, Kristina! Önskade att jag hade din kreativitet och uthålighet!

kram//Anna

Anna sa...

Så snyggt kort!!! Den måste jag få lifta...när ska vi ses...:-)

Ja, du är helt fenomenal, Kristina! Önskade att jag hade din kreativitet och uthålighet!

kram//Anna

Britt-Inger sa...

GRATTIS till dina hundra :) Jag tänker bara på att jag skulle haka på denna modell men blir inte...För man är ju inte precis utan material.
Så mycke snyggt med alla olika vikningar och modeller du gjort :):) Grymt snyggt!!!
Ha en bra dag och helg.
Kram,BI

Anonym sa...

Stort Grattis till dina 100 alster! Vad himla duktig och ambitiös du är, en sån utmaning skulle jag aldrig klara! Jag är en slowscrapper så då skulle det nog ta ett år eller så innan jag får handla och det går ju INTE, eller hur?;-)
Har ni fått nån snö idag? Hörde på nyheterna att det är halt i norr. Här har det snöat lite idag men inget som ligger kvar men det blåser ordentligt och kallt. Riktigt pysselväder. :-)

Ha en fin dag och sköt om dig!
Kram Susanne

Lena sa...

Grattis till dina 100 alster. Så himla bra gjort av dig. Detta kort du gjort sist är fantastiskt fint. Ha det så gott och trevlig helg. Kram Lena

susanne´s smulor sa...

Men gud vad mycket fint du har gjort och vad duktig du har varit!! Jag är mäkta imponerad....
Ha det gott/sussa

Gun sa...

Det var väldigt vilken make over du gjort på bloggen. Klart, tydligt och jättefint.
Så snygga grejer! Fantastiskt med vintagekänslan på "gamla foton"
Det får du känna dej väldigt nöjd över.
kram Gun

Catta sa...

Wow vilken prestation! Vilken känsla att klara målet och sen få shoppa!!! Vackert kort, finns det en mall? *blink, blink*
Kram Catta

Lena B E sa...

Hej vännen!
Kommer du ihåg länken till you tube som jag fick av dig? Hur som helst så har jag gjort ett sånt kort och lagt ut på bloggen under veckan som gått och ett till är snart på väg ut i bloggen. Sen har jag lite bilder där också från Nettans butik om du vill se.
Hoppas du får en jättefin vecka vännen.
Ha det så bra!
♥-liga kramar från Lena

Lena B E sa...

PS. glömde ju säga att kortet är jättefint som du gjort!! Du är så duktig!! :)
Kram igen från mig

NuttesPyssel sa...

Så jättefint! Vackra papper och fina blommor. Ha det fint.

Lotta sa...

Vilket kort!! Helt ljuvligt...ögongodis:) Snacka om att Essmo blir glad:)

Hoppas du har det bra, har snön börjat vräka ner där uppe än eller??

Kram

Pysselfröken sa...

Otroligt vackert!

Pimmi sa...

Åhh vilket vackert kort. Häftig vikning
Kram Emma