fredag 8 oktober 2010

Nu närmar sig slutet...

Om man ska tro rubriken så verkar det vara nåt tråkigt som hänt, men i själva verket är jag bara 11 alster från att få shoppa. Wiihiii....
I bloggen så har jag 36 alster kvar, för jag har inte gjort alla inlägg med alla alster. Det beror på att jag inte har ork att sitta så mycket framför datorn, och varför jag inte orkar vara framför datorn beror på min eländiga whiplash...
I helgen så har NLS scrapträff på Margretelund i Öjebyn, men tyvärr så kan jag inte vara där och scrappa. Men jag ska dit och säga hej och krama om min goa Nettan(scrapbooking 4 you), sen så ska jag hålla en demo på söndag, där jag visar hur man gör den underbara presentasken. Hoppas att det är många som är intresserade av att titta på...
Och så ska jag handla!!! I kväll ska jag ligga i och försöka att göra mina återstående alster. Men skulle det vara så att jag inte skulle hinna det, så kommer jag att synda. För jag har tänkt handla!!!
Nog om det....

Jag har faktiskt 2 nya kort att visa er. Det första är ett enkelt kort, med lite dekorationer. Lite spillpapper från restlådan, en mosaikblomma från Prima och så thickers från Prima. Enkelt men fint...



Det andra kortet såg jag i Daniels blogg. Gå in och kolla vilka snygga grejer den killen gör...
Bilden är utskriven från nätet, blommorna är från WildOrchidCraft, fjärilen har jag fått av Gun(Tusen Tack), spetsarna har jag handlat av Nettan, stämpeln på insidan är en Vilda Stamp och pappret på hö sidan är från en gammal bok.
Jag har använt stickles på blommorna och på de rivna kanterna på pappret. Tycker faktiskt att det blev ett riktigt fint kort...


   








Det var allt för ikväll. Nu ska jag ta och sätta igång med mitt pyssel samtidigt som jag lyssnar  på en talbok. Ha en riktigt skön fredagkväll..

Kram//Kikki


 

2 kommentarer:

Lena sa...

Åh vilka snygga kort du gjort. Vad flitig du är. Nu kan du unna dig lite shopping. Ha en trevlig fortsättning på helgen. Kram Lena

Lena B E sa...

Wow så duktig du är och har varit som snart har gjort alla 100 alstrerna klara!! Mycket duktigt jobbat, stort beröm är du värd!! :) Du kan handla med gott samvete nu som har klarat av denna utmaning så bra vännen.
Shoppa av hjärtans lust. ;)
Jättefina kort och jag bara älskar mosaikblomman, såå himla läcker!! :)
Ha en jättetrevlig helg.
Kramar från Lena