måndag 11 oktober 2010

Nytt utseende...

Kände att jag ville göra om lite här inne, men det blev inte riktigt som jag ville... Men det får vara så här nu ett tag, tills jag hittar det jag vill ha.

Lyckades nästan fixa mina 100 alster innan scrapträffen i helgen.Det fattades ett, men det blev klart i helgen.
Ni kan ju gissa om jag shoppade... Det blev lite smått och gott... Papper, blommor, blader, en MS punch around the corner( suuuper läcker ) + en massa smått och gott.

Idag ska mina underbara "gullrumpor" Filippa och Jennifer komma och scrappa en liten stund med mej. Det är grannarna Lotta och Fredde´s flickor som vi brukar få låna ibland. De kan verkligen förgylla ens dag :-)

Nu har jag varit uppe ett bra tag, sen 10 i sex. Så nu börjar magen vilja ha lite bränsle. Kanske det blir en tallrik välling med god ostmacka till...

Ha en bra måndagförmiddag...

Kram // Kikki

Inga kommentarer: