tisdag 12 oktober 2010

Nu är jag KLAR!!!

Yes!!! Nu har jag gjort klart mina 100 alster!!! Det har gått över förväntan att inte shoppa. så jag skulle tro att man kanske skulle göra detta lite oftare...

Visar lite i taget, min whiplash gör att jag inte orkar sitta vid datorn så långa stunder...
Här är en underbar ask som jag såg hos Kirsten, och den var jag bara tvungen att prova på att göra.


Ni får ursäkta skuggorna, men det blåste ute när jag fotade så bron var det enda stället där asken stod kvar. Och skuggorna fick jag på köpet...

Sen så har jag gjort ett par julklapps etiketter. Enkla men fina, tycker jag...



Det var allt för idag. Klart slut!

Tjing // Kikki






5 kommentarer:

Lena B E sa...

Vilken jättefin ask och jättefina etiketter du har gjort, superfint!! :)
Jösses så duktig du har varit, tror inte jag skulle ha klarat så här många alster som du har gjort!! Du är värd en medalj! :)
Vilka duktiga tjejer du har haft på besök, wow så fina layouter, vilka blivande scrapproffs!! :)
Kanonduktig har ni varit alla tre. ;) Ha det så bra.
Kramar från Lena

Karin sa...

åååh vilken vacker ask! Helt underbar! å va duktig du har varit som har gjort 100 alster, så snabbt oxå .. =)

Men DUUUUU; TACk snälla, snälla!! Vilken överaskning jag fick när jag tittade i brevlådan idag! =) Vilka underbara blommor, jag ääälskar dom! Tusen miljoner tack !! Å kortet ! OMG; super-duperfint! Vad glad du har gjort mig!
Ha en härlig dag! ♥
massa massa kramar Karin.

Anna-Karin Öberg sa...

Stort Grattis till att du gjort klart dina 100 Alster, du är så duktig på att hitta annorlunda ting att altra. Asken är jättefin..måste nog testa en sån..kanske man frågar dig om hjälp senare. Etiketterna är jättefina..vad roligt att sätta såna på julklapparna..

Vad duktiga flickorna är.. superfina lo´s det kan du hälsa dem.

Ha en mysig kväll.

Kram A-k

Anonym sa...

Din ask är jättefin och juletiketterna också! De är så söta! Vilken storlek har du gjort dem i?
Det behöver inte alltid vara så mycket dekos på det man gör, ibland kan det vara minst lika fint om man gör det enklare, tycker jag.
Ha det gott vännen!
Kram Susanne

Lotta sa...

Milda Matilda..vilken underbar ask. Vrålsnygg och Grattis till 100 alster, då blir det till att shoppa nu då:)