fredag 1 oktober 2010

Nya kortvikningar.


Här kommer 2 st nya kortvikningar. Det första kallas för Spring Card och det andra för Wiper Card.  Jätteroliga kort att göra... Det är dåligt fotograferat, men googla på dom så får ni se bättre hur dom ser ut...

Idag är det ingen jättebra dag. Hjälpte Robins sambo Malin att städa ur deras lägenhet. Så idag tror jag inte att det blir mycket gjort...Dom har flyttat till Norsjö, där Malin kommer ifrån. Robin har fått en tjänst som personlig assistent, medan Malin söker med ljus och lykta efter att jobb. Men jag tror att det kommer att gå bra... Det känns lite underligt att inte ha dom nära, men Norsjö är inte långt bort. Ca 1½ timme med bil. Och så finns ju internet och telefon....

Nä, nu börjar hö hand domna, bäst att avsluta. Det blev kort idag, men ändå ett inlägg...

Krama varandra idag // Kikki

5 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Läckra vikningar på kort :) Kort nummer två, var den svår eller...Jag har mallen någonstans men aldrig gjort den.
Ha en trevlig helg.
Kram, Britt-Inger

Lena sa...

Jättefina kort du har gjort. Det är roligt med lite nya vikningar. Ha en trevlig helg. Kram Lena

Titti sa...

Hej Kicki!

Tack för din värmande kommentar och själv är du pysslig har gjort båda korten själv och kort nr 2 blev jag inte riktigt vän med, den såg allmänt knasig ut. och vet hur det känns att ha barnen långt borta min ena bor nere i Vetlanda och dottern bor i Oslo, men en har jag på ca 1 timmes avstånd iallafall.
Ha en bra helg på dig från Titti

Karin sa...

vilka fina kort! det understa är ju heeelt underbart! Måste prövas! =)=)=) hihi.. jo, jag har ju ny adress; Karin Sundqvist
Rörtången 293, 442 98 Kode. =)=)
Hoppas du hinner vara med i scraplyckans cc! kram kram!!

Lena B E sa...

Ååååå vilka jättefina kort!! :) Jag gillar båda vikningarna så dessa måste jag nog också pröva på. ;) Har en lång lista nu på olika vikningar jag ska testa ha ha. :D Det är ju sååå kul!! :)
Ha en trevlig helg vännen och du... krya på dig.
Kramar från Lena