söndag 21 februari 2010

Gult, grönt, orange....

....skulle det vara i Lena BE´s färgutmaning. Här är mitt 4:e bidrag.
Jag tycker stämpeln är så gullig, och vad passar bättre än gröna grodor!
Papprena är från BG nya serie Origins. De är bara såååå häftiga.....
Motivet är målat med Promarker. Är sugen att prova på MCP tekniken, men vi får se. I övrigt är det inte så mycket dekorationer, tycker attt det räcker som det är.
Nu ska jag ta och göra mej i ordning, för jag ( Infjärdens Kyrkokör ) ska sjunga i kyrkan på högmässan. Samling kl 10 för uppsjungning och genrep.

Puss och kram // Kikki

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Hejsan! Åh så fint kort, stämpeln är verkligen jättegullig!! :) Dom är så söta grodorna, vad är det för stämpel? Jag har aldrig sett den förr. Du har rätt, det behövs inte fler dekorationer, det räcker så bra som det är. Tack för detta bidrag! Vill bara be dig att länka iaf. även om jag nu har varit här och sett kortet, annars är risken stor att jag glömmer att ta med det sen i lotteriet och det vore ju synd eller hur?
Ha det så bra. Kramar från Lena

Frusvea sa...

Åh vilka söta grodor!! Får du tid någon gång så får du gärna stämpla upp några till mig.
Och du, jag har en ask nästan nya pennor till salu ifall du tänker börja med MPC metoden.
Slog ju på stort och köpte en stoor dyr ask bara några veckor efter ;)