lördag 20 februari 2010

Cattas kort.

Jag är ju med i en födelsedagsswapp, och detta kort gjorde jag till Catta som fyllde år tidigare i veckan. Inne på hennes blogg har ni en mycket bättre bild på kortet.
 Stämpeln heter Mirabel, och det är min vän Cina som stämplat upp den. Söker med ljus och lykta efter ett ställe som har denna stämpel till försäljning, men har inte hittat nåt än. Så är det nån av er som vet vart jag kan handla den, hör då av er.
Tycker det är roligt med kort som har en annorlunda vikning, och jag har ett par mallar på mer annorlunda kort. Så det kommer mer av det här framöver.

Kram på er // Kikki

4 kommentarer:

Lena sa...

Hejsan!
Vilket underbart kort du har gjort. Jag älskar denna stämpel. Har en själv som jag köpt hos Brunkullans Scrap. Tror att det är bara dom i Sverige som säljer dom. Jättefina! Hoppas du får en bra helg. Kram Lena

Anna-Karin Öberg sa...

Hej
Vilket jättefint kort du har gjort. Jag tycker det är kul med kort som har annorlunda vikningar. Jag väntar md spänning på kommande kort.

MVh
Anna-Karin Öberg

Lotta sa...

Oj, vilket underbart kort du gjort....gillar verkligen hur du har gjort vikningen...så snyggt!!!
Du ta en titt i min blogg...finns nåt där som är ditt:)

Anonym sa...

Så fint kort du gjort och den stämpeln är helt underbar! Härliga färger i kortet oxå! Har liksom Lena oxå köpt min hos Brunkullan och de har även andra underbara stämplar som de är ensamma om i Sverige.

Ha det gott!
Kram Susanne