onsdag 26 januari 2011

VINNAREN ÄR.....

Japp så var då den lilla kommentarstävlingen över. Jag skrev 8 lappar och la i en mössa, och sen fick sonen dra en lapp. Jag vet inte om han kan kallas jävig, för vinnaren är nämnligen en fd klasskompis mamma.
SUVI... Du har ett litet paket här hos mej, som är ditt. GRATTIS!!!
Ni som har lämnat kommentarer är rörande överrens. Ni säger att jag ska surfa runt och hitta inspiration hos andra bloggare. Jag får väl ta mej lite tid och kolla runt, bara min eländiga whiplash tillåter det....

Nix, nu är det pillerdax och sängen som gäller. Och 1000 tack för alla snälla kommentarer!!! Det värmer mitt hjärta ...

Natti, natti // Kikki

7 kommentarer:

Anna-Karin Öberg sa...

Hej ..jag hoppas verkligen du får tillbaka din scrappar lust, Jag tror jag ska låna av dina tips o surfa runt lite jag med....kanske man får lite insperation. Hoppas du får mindre onte i nacken, så du kan vara framför datorn, ha en mysig dag.

/Anna-Karin

Suvi sa...

Härligt!!!!
Jag vann!
Vilken bra "dragningskraft" sonen din har.

Titti sa...

Du kommer med dunder och brak tillbaka , kan jag , kan du.....
// Titti

Anna sa...

Tack Kristina för dom fina sakerna, Suvi delade med sig av grejorna....(eftersom vi satt tillsammans och skrev detta på din blogg...hihiiiii...:-))

kram//Anna

Curlingmor sa...

Hej hej ja vi tillhör nog det , jag såg inte om du blev följare av min blogg men tack änndå att du tittade runt & jag hoppas du tyckte om det du såg.
Mvh Nina

Titti sa...

Hoppas att du hittar tillbaka till din scraplust, hoppas nu på vår.
Det räcker med snö....
Kram Titti

Marita Johansson sa...

Du har något att hämta i min blogg :)
Trevlig helg!