söndag 9 januari 2011

Otroligt! Men sant...

Jag har gjort en LO!!! Det händer inte ofta, men ibland så...
När jag fick vinsten av ESSMO/Karin, så visste jag med ens vad den skulle användas till. Och resultatet blev detta :

Jag blev faktiskt helnöjd med resultatet, och det hör inte till vanligheten när det gäller LO´s...

Idag så är det jag och Simon som får stå för snöskottningen. Thomas har nåt knas med ryggen, så han ska inte ta i nån snöföra. Frågan är om det kommer att duga det vi skottar... Jo, det gör det, men jag skulle tro att det blir till att skotta mer än en gång...

Nu ska jag gå och sätta mej framför tv:n, och fortsätta med mitt andra projekt. Nämnligen att sticka sockar...
Jag har äntligen tagit mej i kragen, och kommit mej för att försöka lära mej att sticka sockar. Det kommer ju en dag när mamma och svärmor är borta, och då finns det ingen som kan sticka sockar till våran familj. och vi gillar verkligen att gå i tjocksockar. Både vinter och sommar...

Var rädda om er alla // Kikki

7 kommentarer:

Hozzan sa...

Hej svejs!

Jag tycker du ska vara riktigt nöjd med din Lo! Snygg!
Kramen
A

Titti sa...

Vad fin den blev den ska du va nöjd för.Riktig snygg tycker jag.
Hoppas det gick bra att skotta, härär det som isgata....
folk kör sakta och ändå kör en del av....(gick lite fort kanske)

Kramar från Titti

Carina sa...

Supersnygg!!! Det är bara att göra fler... ;o) Lycka till med sockarna! Och du, nu har vi bestämt att åka till Skellefteå, det blir jag och Hozzan... Superkul!! Får du problem med hälen kan du ta dit "socksticket" så har vi kurs... Kramen

Kaffesugen Scrappare sa...

Jätte fin LO, du ska verkligen vara nöjd. Härliga färger och underbara foton. Nu längtar jag till sommaren.
Kram Jenny en Kaffesugen scrappare.

snojbi sa...

Tsckar och bockar för grattulationen
Kram snojbi

Britt-Inger sa...

Super snygg LO...Tycker du kan vara väldigt nöjd.
Vet inte när jag ska ta mig i kragen och börja göra LO...Har två "kvinnfölk" här i byn, som ligger på och vill att jag ska börja ;);) Gissa vilka ;);)
Hoppas det är gott för Er där uppe!
Kramen, BI
ps.jag måste lära mig sticka sockar, kan inte alls ds.

Lotta sa...

Men vad kul att hitta en LO här....Och vilken härlig LO, härliga färger. Snyggt!!