fredag 21 januari 2011

Ett Signe-kort...

Ja, inte duggar inläggen tätt här inte... Och orsaken är att min nacke inte pallar för datorn just nu. Högra armen domnar och blir alldeles kall, och så säger nacken att nu är det nog!
I alla fall så kom min scrapkompis och svägerska BM hit i måndags. Och vi scrappade i dagarna 2!!! Det var så jätteskoj, och hela 3 kort hann jag med att göra.
Ett beställningskort till en liten Signe, till hennes första födelsedag...



Jag insåg att jag har nästan inget i rosa att scrappa med, så nu måste jag inhandla lite...

I alla fall så blev då jag nöjd, och jag hoppas att beställaren och mottagaren blev nöjda.

Nu blir det soffan och stickningen en stund. Ett par vantar väntar på att bli klara...

Kramar till er // Kikki

3 kommentarer:

Carina sa...

Snyggt kort!!! Hoppas du blir bättre i nacken tills vi ska till Skellefteå... Kramen

snojbi sa...

Ett jättefint kort.
Klart att både mottagare och beställare kommer att bli helnöjda.
Hoppas att din nacke mår bättre

Lotta sa...

Tråkigt att din nacke säger nej....hemskt det måste vara att ha så ont....lider med dig.
Men fint kort har du lyckats knåpa ihop i alla fall :)
Kram