måndag 14 december 2009

GRATTIS TILL VINNARNA!

Japp, nu är vinnarna i mina små bloggcandys dragna. Vinnaren i julrims candyn blev......pimmi. Hon hade egentligen inget motstånd, för hon var den enda som lämnade in ett rim. Men rimmet var riktigt bra. Vi i familjen fick oss ett gott skratt.... Och du Emma, jag kommer kvistandes förbi med din vinst.
Sen så var det den större candyn. Där var det 3 st som lämnat en kommentar. Och vinnaren där blev med lottens hjälp.....................................................sussig. Så sussi hör av dej så kommer vinsten på posten.
GRATTIS tjejer!!!
Idag ska det bakas i mitt pysselkök. Det ska bli en 3-4 kanske 5 kaksorter. Det beror på vad nacken säger.
Bäst att gå och  börja med kakdegarna. Ha en fortsatt skön dag.

Kram på er // Kikki

2 kommentarer:

Pimmi sa...

Jippi vad glad jag blir, det är så kul att vinna med eller utan motstånd. Kram Emma

Anonym sa...

Ja,jag vann!!
Vad roligt, blir alldeles lycklig så här mitt i julstressen.

Tusen tack!

//Sussig