lördag 12 december 2009


God Morgon på er!
Så här dagen före lucia vill jag dela med mej av ett lucia kort. Lucian på bilden är väl ca 11 år. Herre jösses, vad det luktar 70-tal om kortet!!!!
Kan inte annat än skratta när man ser detta :-)

Idag blir det en super, duper rolig dag. Som jag har längtat efter den. Det är NorthenLightsScrappers julfest!!! Det börjar kl 14 med att Carina på Scrap-Ateljen ska hjälpa oss att göra ett julalbum. Sen vi är klara med det, så blir det fest med mat och besök av hemlig gäst. Hoppas att det kanske är TOMTEN som hittar vart vi håller hus.....
Nu ska jag skriva ut lite julbilder att sätta i mitt julalbum. Imorgon kommer en rapport hur dagens aktivitet avlöpte.

Ni glömmer väl inte av mina små bloggcandys!!

Ha en fortsatt skön dag. För det ska jag!!  Kram // Kikki

2 kommentarer:

Frusvea sa...

Hihi vilken söt liten lucia :) Men den där kistan till vänster skulle jag mer än gärna vilja lägga vantarna på ;)
Passar lucialinnet i år också ? ;)Nä jag tror du är sötare i din tomtemordräkt !!
*kram*

Lotta sa...

Haha....så söt lucia då;)......