onsdag 3 oktober 2012

Tillbaka på banan...

Så är jag då tillbaka... Man känner sig lite ringrostig och ja, precis som då man var nybörjare. Fast jag räknar mej som nybörjare med mina 4 år som scraptokig :-)

Det här kortet gjorde jag till en av mina allra godaste vänner, som funnits där för mej under denna tunga period. Hon är guld värd!!!



Papprena är från spillbitar, blommorna har jag stansat ut från en die och rullat ihop, swirlen är från Magnolia och bandet från min gömma. Stämpeln har jag fått låna av goaste vännen Anna/Hozzan. Den VILL jag bara ha...

Nu är det bara 3 dagar kvar till årets stora händelse. Nämnligen NorthernLightScrappers scrapmässa och scrapträff!!! Som vi har jobbat för att det ska bli av, och äntligen är helgen med stort H här...
Största och tyngsta lassen har Stina och Emma dragit, och det ska dom ha en stor eloge för!!!

Men det som också gör helgen så speciell, är att mina goaste vänner från Vännäsby kommer och våldgästar mej. Carina/Cajaba, Anna/ Hozzan, Linnea/Lill-Hozzan och Maria/MiaPia. Himmel vad jag längtar...
Det kommer att bli en hel del skratt och galna upptåg. Med de tjejerna så vet man aldrig vad som händer...

Nu ska jag bara vara, och sitta framför tv:n med sticknålarna. Och hoppas på att gubben inte bara bläddrar mellan alla kanaler. Känns det fenomenet igen?!

Kram på er alla // Kikki


3 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Gulligt kort med fina blommor
och tänkvärda ord.
Ha det gott!
Kram

Titti sa...

Gulligt kort du gjort. Underbara färger. Så himla kul ni alla ska ha med den härliga träffen, hoppas ni får skitkul. Inte avis eller så.....Kram Titti

Hozzan sa...

Tjingeling vännen

Tack för en trevlig helg med mycket tokerier och skratt.
//Hon med stämpeln