tisdag 9 oktober 2012

Scrapbakis och " I drömmarnas värld"...

... är jag efter en helt underbart rolig, trevlig och fantastisk helg. Vi i NorthernLightScrappers hade ju vårna stora mässa/scrapträff! Drygt 70 scraptjejer under ett och samma tak. Synd bara att det går alldeles för fort... Men med det sällskapet som var kan det ju inte bli annat än skoj!!!
Hade ju sängfrämmande från Vännäsby här. Carina, Anna, Linnea och Maria... Tack brudar för en kanonhelg! Det ska vi ju snart göra om. Ö-vik hägrar ju 27-28 oktober!!!

Var ansvarig för tävlingarna under helgen, så för min del blev det inte mycket gjort. Detta var vad jag hann med...


Jag blev riktigt nöjd över denna LO. Men så är det ju ett så tacksamt motiv att scrappa... Lilltrollet Nelly blev 6 månader igår. Kan inte fatta att det gått så fort... Nu är det en månad sen vi fick pussa på henne, så imorgon tror jag att bilen styr mot Norsjö...

Ska iväg på sjukgymnastik, så det är väl bäst att ställa sig i duschen så man inte kommer försent...

Kram till er alla // Kikki

3 kommentarer:

Titti sa...

Vilken fin Lo på Nelly, förstår att du längtar dit.Riktigt kul att du fick hur trevligt som helst på träffen. Hoppas det går bra hos din sjukgymnast så du orkar göra massor av fina alster.
Stora från kramar Titti.

Lisa-olsi sa...

En vacker LO, här har du
verkligen fått in en fullträff.
Jag gillar dina virkade detaljer.
Förstår att ni längtar efter lilla skönheten :)
Ha det gott!
Kram

onkis sa...

Åh,vilken vacker LO,
såå söt hon är lilla Nelly.
Kram!