fredag 15 april 2011

Hozzan firar 10 000...

Min kompis Anna firar att hon haft över 10 000 besökare, med denna blogg candy. Kolla bara vad den innehåller! Så mycket läckra saker... Gör ett besök hos henne, så förstår ni varför bekökarna blivit så många.

Så var det fredag igen. Veckorna går så fort och helgerna ännu fortare... Jag har haft en period nu då jag varit så trött. Pysslat en liten stund på fm, men sen så har det inte blivit just mer. Vädret har som tur var varit till sin fördel, så jag har varit med hundarna en hel del. Kanske det är vårvädret som ställer till det!!!
Vi har fortfarande snö kvar på backen, men det tinar i rasande fart. Men än är det långt till sommar och sol...

Nä, nu vill hundarna ut på sin morgonpromenad. Bäst att dom får som dom vill!

Kram till er alla // Kikki

2 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Detta är en helt underbar Blogcandy den som vinner den kommer bli riktigt lycklig lycka till min vän:)

God förmiddag till dig också och jättetrevligt att du gillade mitt kavaj kort:)
Här kommer länken till mallen som jag har utgått i från lycka till:
http://mayas-hobbyblogg-blogspot.com/2009/07/jacket-card-with-tutorial.html

Hoppas att du får en jättetrevlig stund med dina pyssel grejer:)
Håller helt med dig man måste passa på att ha lite skoj när karen är borta ett tag:)

Trevlig lördag och ha det bäst, många kramar från lilla Inger:)

Titti sa...

Hej Kicki!

Kan du skriva till mig för själv har jag tappat bort alla email.
För jag tänkte göra brudparen och skicka till dig.
Kram Titti