torsdag 21 april 2011

50- örings kort.

Nä, jag har inte skrivit fel! Det ska vara 50-örings kort...
Nu funderar ni nog vad jag menar med det, men jag hittar inget annat ord för detta kort. Jag har faktiskt använt 2 50-öringar för att få textstämpeln till att rulla. Det är goaste Hozzan som gett inspiration till detta kort. När vi var hos Carina i Vännäsbt sist, så hade vi en liten pysselträff där Anna visade hur man gjorde detta kort. Kul och snyggt blev det! Tycker i alla fall jag...



Nu har Påsken anlänt även hit till Lillpite. Snön är borta från gården, men fortfarande för blött för att kratta. Men kanske att den lovade värmen gör att vi får jobba lite längre fram i helgen. Eller rättare sagt, Thomas får jobba... Krattning är nåt jag INTE klarar av. Men jag får väl stå för markservicen i stället!

Idag kommer min kompis från Vännäsby förbi. Delar av hennes familj följer också med, på väg högre upp i vårt land. Lunchen intas på Nyströms Värdshus... Ska bli så kul att få träffas igen, fastän vi pratar med varandra i stort sett varje dag... Skynda er hit!!!

Nu ska jag ta och stoppa nåt i mun. Har ju varit uppe ett bra tag nu, så magen ropar efter lite arbetsmaterial...

Vill också passa på att önska er alla en riktigt: 
                                    
                                      GLAD PÅSK

Kram // Kikki

I

8 kommentarer:

onkis sa...

Visst blev ditt kort snyggt och vilken rolig idé med 50 öringarna.
Hoppas att du och dina nära och kära får en härlig påsk.

Titti sa...

Ditt kort blev jättefint.
Hoppas det blir skoj att träffa
vänner och äta och ha skoj.
glad skärtorsdag till dig.
Kram Titti

Unknown sa...

Enkelt och super snyggt.
Glad Påsk Elin

Lilla Pyssel Inger sa...

Ditt 50 örings kort blev jättesnyggt:)
Hoppas att du får en riktig mysig och trevlig påsk med nära och kära:)
GLAD PÅSK på dig:)
Ha det bäst och kramar från Lilla Pyssel Inger:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Vad glad jag blir att du inte blir less på mina korgar, det glädjer mycket:)

Hoppas och önskar dig också en underbar och trevlig fortsättning på Påsken:)

Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger:)

pojjo sa...

Vilket jätte fint kort du har gjort :D och glad påsk till dig oxå :D

Lilla Pyssel Inger sa...

Ville titta in och önska dig en riktig trevlig helg och Valborg:)
Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger:)

Hozzan sa...

Hej och hallå från mig, 50-örings bruden...;o)

Vill säga Grattis till dig då du blev den vinnande kommentaren i min BlogCandy!