tisdag 1 mars 2011

Av några papper så bidde det en ... ask.




Hittade denna underbara ask hos Wenche.  En norsk tjej som har så mycket läcker i sin blogg. Väl värt ett besök!!!Den var så himla kul att göra! Det blir fler av denna...
Har medvetet låtit bli att dekorera så mycket, så det blir gjort när jag vet vem den blir till. Papprena är från Bo Bunny, och är ju så fina i sej. Kanske det inte blir att dekorera så mycket, men vi får väl se...

Idag är en riktigt skön vinterdag. Lagom kallt och massor av sol!!! Har varit ut en promenad med våra taxar, så nu ska jag fortsätta med pysslandet.

Kram till er alla // Kikki

8 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Den var ju riktigt cool.
Behövs ju egentlien inte så mycket dekorationer när det är så fina papper,

onkis sa...

Oj va mycket fint du har gjort sen sist jag kikade in här.
Va duktig du är.

Lotta sa...

Men wow så snyggt! Vilket arbete....och superfint papper.

Ha det bra, kram

Janina - tresystrarnaijeans sa...

Hejssan!
Vilken söt blogg du har!
Allting bra med dig idag? (;
KRAM

Titti sa...

Fin din låda blev, kanon.
Syns att du är på banan igen
Kram Titti

Catharina sa...

Vilken otroligt vacker ask du gjort.Du har verkligen skapat mycket sedan jag var in och tittade senast.
Kram catharina

Lena sa...

Hej på dig!
Vilken söt ask du gjort. Det pappret är så fint. Det finns i mina gömmor med. Ha det gott. Kram

Lisa-olsi sa...

En jättefin ask.
Kul att göra andra vikningar.
Ha en trevlig helg.