söndag 6 mars 2011

Nåt annorlunda...

Har apat efter ett kort som jag sett i en blogg någonstans, men nu hittar jag inte vart... Tyckte att det såg skoj ut, och därför villja jag prova på. Så om nån vet i vilken blogg detta kort finns, så låt mej veta. Jag vill verkligen berömma den tjejen, och tacka för inspirationen...

                                                            Framsida...


                                                                         Öppen...

Det här är ett typ pop-up kort. Blommorna har jag klistrat på laminerade remsor, och  använt mej av en hel del stickles...  Men ett jättekul kort att göra, så det kommer fler varianter framöver.

Idag är en riktig vårdag. Solen skiner, och det riktigt spritter i "grillakorv" tarmen. Hundarna vill bara vara ute, och det vill jag också...
Sen idag ska jag ta och försöka städa bort hundhåren, för jag ska få STORFRÄMMANDE!!! Carina kommer hit ett par dagar, och hon är allergisk. Men dom har varit här tidigare, och det gick jättebra. Inga andningssvårigheter :-)  Vi ska pyssla, promenera och pyssla ännu mer...

Nu är det dags för en kaffetår ute på altanen.

Kramar till er alla // Kikki

4 kommentarer:

onkis sa...

Wow,vilket häftigt kort..
Det är jättefint!

Lisa-olsi sa...

Vilket kul och fint kort.
Roligt med annorlunda vikningar.

Karro sa...

Men så läckert kort! Har aldrig sett något liknande.
Tror du får hålla en workshop på någon av NLS träffar :)

Marita Johansson sa...

Vilket häftigt kort
Helt underbart
Härligt med kaffe på altanen