onsdag 23 februari 2011

Någonting nytt...

Japp. Nu är jag tillbaks på banan... Det är ett tag sen, men hälsan  rår man inte över. Pysslandet fortsätter om än i sakta mak.
4 nya kort finns att beskåda, med blandade teman...

Bilden är hämtad från nätet och stämpeln är från Vilda stamps...

Samma sak här... Bilden från nätet och stämpeln är en Vilda stamps.


Mirabell stämpel och textstämpel från... Vilda stamps.


Detta är en stämpel som jag tokgillar... Vet inte vart den kommer ifrån, förutom att svägerskan BM inhandlat den på tradera...

I lördags hade vi celebert besök från Vännäsby. Carina med äkta hälft Olle kom på besök, för att sedan åka vidare på en hotellövernattning i Luleå. Vi hade en helt underbar eftermiddag med mycket skratt. Och som ni alla vet : Ett gott skratt förlänger livet! Så jag lovar att vi är odödliga!!!

Näpp, nu ska jag ta tag i ett beställningskort till en kvinns som går i pension. Resultatet kommer så småningen om.

Kramas hårt i vinterkylan....  // Kikki

8 kommentarer:

Fru Elin sa...

Jag älskar dina vintagekort! Jättefina!

Lena sa...

Hej Kikki!
Roligt att se dig på "banan" igen. Jättefina kort du visar upp idag. Jag gillar vintage och tycker mycket om dina kort. Ha det gott. Kram Lena

Titti sa...

Kul att du är tillbaka igen...
saknar dina kort och jag vet....vilken tid de tar i mitt tempo. Kul att du fick skratta av dig, för ett gott skratt förlänger livet..
Kram få Titti

Marita Johansson sa...

Underbara kort.
Skönt att du är på benen igen

Carina sa...

Underbara kort!!! Jag kan inte annat än hålla med, det var en trevlig eftermiddag. Och vi som skulle äta ute på kvällen.... Orkade ju ingen mat efter besöket hos er. DEN restaurangen var super!!! Kram till er, hoppas vi ses snart igen.

Karin sa...

WOW wow wow! Vilka underbara kort! Supervackra!!! å ja,grodorna är ju för söta! =)
kram på dig!

Unknown sa...

Super fina kort allihoppa !!
Gillade grodorna,
Kram Elin

Lena B E sa...

Hej min vän!
Ber om ursäkt att jag dröjt så med att höra av mig, hälsan har väl inte varit på topp här heller och tiden räcker inte till för allt jag ska/vill göra. Suck, önskar att dygnet hade fler timmar. ;)
Tråkigt att du varit sjuk vännen, hoppas det är bättre nu iaf.?
Men oh så kul att Carina hälsat på, förstår att det blev många härliga och glada skratt. :D
Vilka jättefina kort du gjort, väldigt vackra allihopa!! :)
Någon dag till veckan ska jag starta en utmaning sen kommer en till i mitten på mars.
Det vore roligt om du ville vara med.
Jag behöver nämligen en bloggpaus om jag ska hinna få så många julkort klara som möjligt till beställningen, dessutom så ska ju påskkorten göras och jag känner att jag inte hinner med något just nu, så en lång paus är vad jag behöver. Ha en trevlig fortsättning på helgen och ha det så jättebra.
Massor med kramar från Lena