onsdag 9 februari 2011

3:e pris ask och AWARD!

God morgon gott folk!

Detta är asken som jag vann 3:e pris med i Skellefteå. Man skulle altra och använda sig av 3 papper, metall, pärlor, band eller tyg.  Jag är grymt nöjd över den! Så himla kul att göra och inte speciellt svårt heller...

Dagarna innan jag for till Skellefteå, hade Snojbi lämnat en kommentar. -Du har nåt att hämta i min blogg!
Snabbt som ögat rännde jag dit, och detta fanns där för mej...

                            


Som vanligt innebär ju detta med awarder vissa förpliktelser & regler,

men dessa kan knappast bli enklare:



Denna skall ges vidare till 3-5 bloggare som jag tycker förtjänar det,

och jag har valt dessa tjejer som alla är så duktiga, trevliga & inspirerande att besöka:

Tina/Snowflake - En kanon duktig tjej som kämpar sej tillbaka efter ytterligare en stroke. Hennes kort är bara sååå fina.

Carina/Cajaba - En tjej full av ideer och inspiration! Behöver lite uppmuntran just nu, och det hoppas jag att du får här...

Anna/Hozzan - Tjejen som alltid är så go och glad. Inspirerande och ideérik. Och sen gör hon kort som tar andan ur en... Lill-Hozzan får en liten släng av den här awarden också. Den tjejen är bara så bra på smycken...

Britt-Inger/Bimsan - För att du är du... Underbara alster kreerar denna tjej. Kämpar trots mycket värk. Styrkekramar till dej!

BM - Vi har så mycket kul tillsammans. Och denna awarden får du för att du är så duktig på så mycket. Och du : Rakt är inte alltid rätt!!!

Ja, det finns hur många som helst som förjänar denna award. Så alla ni mina vänner, ta åt er... Jag får så mycket inspiration av er alla!!!

Nu har min goa svägerska BM anlänt, så nu blir det scrappa av. Men först en kaffetår...

Ha en underbar dag, För det kommer jag att ha!!!

Kramar // Kikki

4 kommentarer:

Britt-Inger sa...

TACK SNÄLLA för dina värmande ord och Awarden, du är för go ;);)
Och vilken underbar ask du gjort, själv klart att du skulle ta hem ett pris. GRATTIS!!
Hoppas vi träff framöver ;)
Ha en trevlig dag!!
Kramen, BI

Hozzan sa...

Taaack för de fina orden och awarden. Ja nog blir vi odödliga pga av allt skrattande i helgen. Det är det som är guldkornen i tillvaron och det är Synd bara att vi bor såå långt ifrån varandra.

Tycker att du skulle ha kammat hem 1:a priset för den helt underbara asken som är ännu finare i verkligheten!

Kram
A

Titti sa...

Tack för den fina Awarden jag fick av dig , ska bara tänka ut vilka
som ska få den ,,sen
Kram Titti

Carina sa...

Tack vännen för de värmande orden!!! Och grattis till vinsten!!! Törs inget annat än att ha benet i högläge, vet ju att du har stenkoll... ;o) Bamsekramar till dig