tisdag 24 augusti 2010

Närmare målet...





1 Lo och 5 kort är helgens produktion. Inte illa!!! Julkorten räcker fram tom. v31, så nu är jag snart ikapp.
Lo´n föreställer mig själv  och mina 3 dansarkompisar från slutet av 70-talet. Ja, kortet är inte från den tiden, utan våran vänskap började då. Vi har fortsatt hålla kontakten lite till och från, men nu träffas vi ett par ggr/år. Jätteskoj!!!
Stjärnjulkorten hittade jag när jag googlade efter kort med annorlunda vikning. Jag har gjort de enkla, för att försöka det också. Ska göra några fler, men då blir dekorationen annorlunda...

Här kommer alla kort på rad. Håll tillgodo!






Kram till er alla // Kikki

3 kommentarer:

Carina sa...

Julkort, oj det känns långt bort... Tack för dina värmande ord!! Jag försöker bara vara och göra det som är kul. Jag kommer nog att behövas igen när mina vänner kommer till umeå för behandling. Ha det gott!!
Kramar från mig

Anonym sa...

Heja heja... Vad bra det går för dig... I den här takten är du ju klar med utmaningen på ett kick! En liten undran... Har du någon mall på det fina stjärnkortet?
Kram ztina

Karin sa...

Oj va massa kort du har gjort! Jättefina allihopa.. Stjärnkorten var ju en kul idé -läckert!
Jag har en liten sak i min blogg till dig, kika gärna in,
kram kram !