tisdag 17 augusti 2010

95 alster kvar!


Här har det producerats kort av bara den. 3 julkort och 2 grattis kort. Nu återstår det bara 95 alster innan jag får trycka på köpknappen!!!
Tänk att det ska till nåt sånt här för att lusten att scrappa ska komma igång på allvar...

Julkorten får också gälla till Jul hela året. Då har jag hunnit till v.28. Har några halvfärdiga julkort kvar att dekorera, men det blir ett senare inlägg...





Dessa 2 grattiskort är inte till några speciella jubilarer, utan bra att ha kort. Nu ska jag övergå till att jobba på mina kvarvarande 95 alster......

Ha en fortsatt skön kväll.

Kramar från lilla jag.

4 kommentarer:

Catta sa...

Vilken cool utmaning och du ä som alltid lika cool som antar den! Vi är nog många som skulle behöva, men jag vågar rent inte anta den...
Kram Catta

Anna sa...

Vilken kul utmaning!!!

Hitills har du gjort jättefina kort! Är nyfiken på de kommande också....lycka till.

Tusen Tack för den fina presenten!

kram/Anna

Karin sa...

Vilka fina kort! Gillar det med tagsen massor, det är verkligen super-duper-fint!
kram K.

Lena B E sa...

Oj så flitig du varit och jättefina kort har du gjort också!! :)
Var har du hittat beskrivningen till denna vikning? Finns den på nätet så vore jag tacksam för länken. Det är alltid kul med nya vikningar och denna var läcker!! :)
Ha det så bra.
Kramar från Lena