torsdag 23 september 2010

En ask till Stina.

Jag är ju med i en födelsedagsswapp, och i september var det Stinas tur att fylla år. Till henne gjorde jag denna underbara ask.

Hittade en ny variant av teljuskort som jag bara var tvungen att prova. Blev supernöjd med resultaten...

Sen ett till teljuskort av den variant som jag lärde mej först. Papprena är från fjolårets Maja Designs julpapper som jag tycker är så superfina. Jag har liftat det rakt av från en blogg, men jag kommer inte ihåg från vem. Konstigt va!!! Kredit till den tjejen!!!
Julkortet blev inte heller pjåkigt, så nu har jag gjort julkort fram tom. v35.






Det var allt för mej. Over and out!

Kram // Kikki

3 kommentarer:

Karin sa...

Oj va mycket fint du har gjort!
Kortet med gatulyktan är heeelt outstandning! Underbart! =)
Ha en härlig helg,
kram K.

Carina sa...

Så mycket fint du har gjort!!! Jag behöver lite julinspiration. Försöker göra julkort men det slutar alltid med något helt annat... Ser fram emot länken med olika kortvikningar... ;o) Kramen

L8 sa...

Vilken underbar ask du gjort till Stina. Urläcker vikning. Jag bara älskar roliga vikningar och undrar om du möjligen har en länk till denna och vill dela med dig? Eller om det finns ett namn på denna vikning som man kan söka på?
Tack för inspirationen.
Kram
L8