fredag 20 november 2009


Här kommer det ett par julkort.

På det här röda är stämpeln från Kort og godt Den är stämplad med distress ink aged mahogany och embossad med clear. Pappret tror jag är Inkido.





Här ett vintage-julkort. Pappret??? Bilden kommer från ett litet häfte som jag köpte av Nettan, på scrappträffen som NLS ordnade i Rosvik i oktober.
Stämpeln är från ett kit som vi fick köpa till Rosviks-träffen. Bandet är från mina gömmor.




Sista kortet för den här gången. Stämpel med tomtarna tror jag att jag köpte på Forma Hantverk. Den är målad med Tombow, Textstämpeln är antingen från Panduro eller Slöjddetaljer. Köpte den till jul i fjol, så därför kommer jag inte ihåg vart den kommer ifrån. Snöstjärnebradsen tror jag kommer från YooDo, och papprena lämnar vi....

I fortsättningen lovar jag att skriva ner vilket material jag använder. När dessa kort blev till, hade jag inte en susning om att jag skulle bli med blogg. Därför vet jag inte vart allt material kommer ifrån.

Nu är det en promenad med hunden som gäller.Sen en tur in till storstan
Piteå. Ha det mina vänner // Kikki

2 kommentarer:

Lotta sa...

Toksnygga julkort, gillar ju den understa stämplen..så söt:)

Frusvea sa...

Hihi vilket kul kort :) När jag ser sådana där minibussar tänker jag på en slogan som var populär "förr" "Kärnkraft - nej tack" haha