söndag 29 november 2009

En till bloggcandy!!!!

Som om inte en candy räckte! Här kommer ytterligare en. Den här gången vill jag att ni ska skriva ett julklappsrim till en julklapp som jag ska ge bort.Nämnligen en RAKAPPARAT. Personen som ska få apparaten läser inte min blogg, så det är lugnt :)

Skriv rimmet innan den 13/12 kl 20.00 så har ni chansen att vinna detta:
1 st stämpel Gran från Prickiform, 2 st små stämpeldynor VersaColor ( Evergreen och Green Tea). Bästa rimmet vinner :-)

Ha en fortsatt skön 1:a advent.

Kram // Kikki

3 kommentarer:

Pimmi sa...

Ett julkalppsrim!! Så kul jag älskar julklappsrim. Då ska vi se då....

Över fjun, stubb eller tomtens långa,
tar den sig fram utan bensin eller ånga. Förvandlar grottman till babylen,
på ansikte, armar, huvud eller ben.

Kram på dig.

Anette sa...

Hahaha, vilket toppenbra rim :)
Jag är inte så bra på sånt tyvärr, men detta var väldigt bra. :)
Kram Anette

Anna sa...

En del är ju bara för duktiga på att rimma, jag är inte en av dom....!

Men jag tycker att det är en rolig grej att att göra bloggcandy av detta.

kram//Anna