fredag 12 november 2010

Triss i skissutmaning.

Såg i Pojjos blogg att 3 tjejer startat en skissutmaning. Och vilka kanonskisser!!! Blev så himla sugen att vara med, så här har ni mina tolkningar...

Lisa Olsi´s skiss...

Mitt bidrag...



Onki´s skiss...


Och mitt bidrag ser ut så här...



Och sist men inte minst Snojbi´s skiss...



Mitt bidrag blev så här...



Det har varit jätteskoj att jobba med skisserna, och jag kommer garanterat att använda de fler gånger.
Gör ett besök hos dessa tjejer och kolla allt fint de har i sina bloggar. Och var gärna med i deras Triss i skissutmaning.
Nu väntar middagen. Mjölkstuvad palt kommer att serveras...


Klart Slut...

Kramar till er alla // Kikki





6 kommentarer:

onkis sa...

Va roligt att du ville vara med i våran triss-utmaning.
Alla 3 korten är jättefina.
Lycka till!

Lena sa...

Oj,oj,oj...här lyser flitens lampa det ser jag. Alla korten är jättefina. Lycka till och ha en trevlig helg Kram Lena
Palt...nä tack....klart slut

Britt-Inger sa...

Tack för dina ord ;)
Jag hittade den på Google..skrev tomtar och klickade på bilderna då förstås. Har hittat sagolika blider på änglar också....Så nu kan man slänga färger ;) Klick, och allt är klart ;)
Mjölkstuvad palt..YES YES. Sa till min man att nu har jag hittat en till som gillar mjölkstuvad palt och han skakar bara på huvudet, men så är han från Norrköping också och det säger väl allt ;);)
Vad mysigt det låter med Laptop och sängläge...Hoppas tomten är snäll med mej :)
Sov gott!
Kram, BI

Britt-Inger sa...

Förresten, glömde ju...SNYGGT jobbat. Måste kolla in sidan, alltid kul med skisser när fantasin försvinner och det tycker jag den gör ofta nu ;)
BI

Lisa-olsi sa...

Tre fina kort till vår utmaning,
kul att du vill vara med.
Tack för snälla ord om våra bloggar.
Ha det gott // Lisa

Pimmi sa...

Jättefina skisser du hittat och dina tolkningar av dem var klockrena.
Kram Emma