tisdag 10 september 2013

Think Pink...

Det var ett av Skrotbokens tema i september. Måste ju faktiskt erkänna att rosa är en svår färg för mej, men jag får ju lov att träna nu när gullungen Nelly har kommit in i våra liv...
Mitt bidrag ser ut så här:


Clean and simple är inte heller min grej. Vill gärna få med blommor och en del andra dekosar. Men måste villigt erkänna att resultatet inte blev så illa ändå...

Dagen idag har innehållit mycket pysseltid. Steg upp med gubben när han skulle på älgjakt 04.30, och påbörjade ett litet projekt... Sen har det  hunnits med en hel del. Bla så har jag börjat rensa stort bland pysselgrejjerna, och det blir granntjejerna Filippa och Jennifer glada över. Sen så är det ju lite jobb med scrapträffen som NLS anordnar i oktober, så inga fritidsproblem  här inte...

Jag måste ju bara få visa er farmor och farfars trollunge:


Ni förstår väl att våra hjärtan svämmar över av kärlek till denna underbara, lilla tjej. Och snart kommer det en liten till att älska. Nelly ska ju få en lill-kusin när som helst!!!
Väntan är olidlig...

Nu hör jag att kudden ropar på mej... Bäst att ta meduxsinen så man får en god natts sömn.

På återseende // Kikki

2 kommentarer:

Titti sa...

Riktigt snyggt är kortet , färgen är jättefin på den och kortet på Nelly är så gulligt hoppas nr 2 kommer snart så man få se vad det blir och de tillför så otroligt mycket i livet. Riktigt piggt av dig att gå upp så tidigt. Stora kramar Titti

Lisa-olsi sa...

Fint kort, gillar dina rivna papper.
En fasligt söt trollunge :)
Ha det gott!
Kram