torsdag 8 november 2012

Nya kort...

Det var ett tag sen det hände nåt här inne, men nu dyker det 2 nya kort. Bägge är gjorda till Skrotbokens underbara teman...


Detta kort är gjort till temat Halloween, och jag kan tala om att det tog emot att sätta dit spindeln och spindelnätet. När jag ser kortet IRL så tycker jag bara att det är husch.......


Det här kortet skulle göras till temat Till far. Det skulle också innehålla nåt från köket. Det jag använde mej av var ischokladformar som jag vecklade ut, och satte en brad i mitten. Enkelt och fint...

Det var allt för denna gång. Vi syns...

Kram // Kikki

3 kommentarer:

Titti sa...

kul arr se dig i farten och kortet är hur fint som helst, tycker om spindel, tycker inte om dem vanligtvis.tycker om knäckformarna, tufft.
Kram Titti

Cornelia sa...

Jättefina kort!

Jag är inte heller så mycket för Halloween, men ditt kort är snyggt och lagom läskigt.

Fint FarsDags-kort också!

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

Fina kort och ljuvlig ask...
kram