tisdag 1 november 2011

Ni har väl inte glömt...

... bort min utmaning!?  Ni har en hel vecka på er att bli klar med den... Kolla inlägget här under, så får ni reda på detaljer.




Har börjat fylla påsen lite godsaker till vinnaren. Och mer ska det bli...

På torsdag sticker jag och gubben till London med våra goa vänner CARINA och hennes gubbe. Jag VET att vi kommer att få en superkul långweekend!!! Inte många timmars sömn, kan jag lova...
Men vad gör det. Sova får vi göra när vi kommer hem... Gubbarna ska på fotboll på lördagen, och kan ni gissa vad vi tjejer ska göra?! YES... Vi ska leta reda på scrapbutiker!!! Vi har bestämt att vi ska leta upp några, om än det innebär att vi får åka en bit utanför centrala London. Vi är ju på semester!!!
Ett besök på Madame Tussaud blir det ju också,  så klart! Men sen tar vi det som det kommer...

Födelsedagen gick  bra. Att fylla 50 kändes precis på samma sätt som att fylla 49. Inga konstigheter alls... Fick ett underbart tjusigt kort av Britt-Inger/Bimsan , men det får ni se en annan gång. Tusen tack vännen!!!

Nu är det frissan som står på schemat. Kan ju inte se ut som en rugguggla, och skrämma slag på engelsmännen...

Ha en underbar vecka, och en underbar allhelgona.

See you later... 

Kram // Kikki

4 kommentarer:

Titti sa...

Stort Grattis till dig på 50-års dagen....Ett fyrfaldigt hurra hurra. Härligt med din resa hoppas ni får en underbar resa och det tror jag säkert och scrapbutiker...hur kul för er som helst. Kram Titt

Hozzan sa...

Ni kommer att ha sååååå tråkigt utan mig...Nä jag skojjar bara. Trevlig resa och hoppas ni hittar mycket kul shopping.

Kramen

Unknown sa...

Tack för att du påminnde mig om tävlingen,
Hoppas ni får en riktigt trevligresa.
Kram Elin

Carina sa...

Packad och klar!!! Väntar på Arlanda på er... Kramen