torsdag 2 december 2010

Har ni sett... Mera julkort!!!

Ja, som ni ser så tillverkas det julkort på löpande band. Sån tur är att det finns dom som vill köpa korten också, och så skickar jag ju själv ett 20 tal kort...

                               Ett kort helt i min smak. Jag bara tokgillar Pysselgummans papper...


Måste säga att detta kort också blev riktigt bra... Stämpeln med björnen kommer från Lilly of The Vally , och textstämpeln från... Ingen aning. Pappret är från... Spill lådan :-)


Detta kort blev mycket finare i verkligheten. Förstår inte vad fotografen sysslade med... Pappret är från spill lådan.


Jag är bara så glad i mina snögubbestämplar från magnolia. Och cirkeln med snöstjärnor är också från magnolia. Textstämpeln har jag ingen aning vart den kommer ifrån, men pappret vet jag kommer från spill lådan... Ja, det var inte illa piskat... Inspirationen har verkligen varit på topp. Och så har jag ju haft sällskap av svägerskan BM, bara det gör ju att det är roligare att skapa...

Idag är det älsklingens födelsedag. Vi ska fira med tårta och fika... och så ska han få en BAUTA kram...

Ha en skön dag.

Kramizar // Kikki

9 kommentarer:

Gun sa...

Jättesnygga, och det översta kortet är jättesnyggast :) "Gammaldags" i både färg och form, lite barndomsminnen
Grattis till maken...
Gun

Lena sa...

Åh vad flitig du är. Superfina julkort du har gjort. Favorit det översta här med. Grattis till maken! Kram Lena

Karro sa...

Oj va du är flitig!! Jättefina kort!
Här blir det köpes julkort iår. Tiden finns inte till egentillverkade i år.
/Karro

NuttesPyssel sa...

Men så fina kort! Min favorit är nallen tror jag i alla fall. Den ser så gullig ut.
Kram.

Anonym sa...

Hej!

Så fina kort du gör. Har du några till salu? Har ej någon hemsida,men du kan väl svara här så kan jag höra av mig igen.

Kram Kristina

Lisa-olsi sa...

Jättefina kort, snögubben är så söt :)
Ha en trevlig helg // Lisa

frubards pysselkök sa...

Hej på dej Kristina!
Vad kul att du hittat till min blogg. Glad blir jag över att du gillar mina kort. Och visst säljer jag mina kort! Är det julkort eller några andra kort du är ute efter? Du kan ju maila mej så skickar jag foton på de kort jag har. Min mailadress finns högst upp till höger, där det står lite om mej själv...

Kramar // Kikki

Titti sa...

Hej Gulligaste Kicki!

Tack för dina värmande kommentarer, blir alltid lika glad
för dina goa kommentaer önskar vi kunde träffas för att jag villrofa åt mig dina fina kort.....vill.vill
Ha det/från Titti

Anna sa...

Ja du är helt fenomenal!! Du producerar på löpande band och allting är ju så otroligt fint! Jag har inte ens börjat med julkort...måste sätta fart snart, tror jag om de ska hinna fram i tid!

kram//Anna