onsdag 16 juni 2010

Jag har hittat min MOJO!

Nu är jag tillbaka! Äntligen har spärren släppt och nu känns det roligt att scrappa igen :-)
Som jag har väntat...
Igår fick jag min beställning från Nettan, och jag tror att det var den som fick igång mitt sug. Med sådana underbara papper och annat smått och gott som finns hos henne, så är det omöjligt att inte trycka på köp-knappen.

I alla fall så är detta resultatet av det som jag beställt av henne...

Det jag använt är Prismatics enfärgade papper, mönsterpappret är Pysselgummans Förgät mig ej- Eviga ögonblick , KG änglar och musik och KG änglar. Stämpeln är Inkido och heter Vänskap. Allt detta kommer från Nettan. Blommorna och blinget har jag haft sen tidigare.
Jag måste faktiskt erkänna att jag blev riktigt nöjd :-)

Näpp, nu är det middagsmat som gäller. Idag serveras stekt ´gris ytterfilé med stekt delikatess potatis. Mums filibabba!

Ha det så bra mina vänner...

Kram från lilla jag // Kikki

3 kommentarer:

Lena sa...

Jättesnyggt kort du har gjort. Visst är det härligt när pyssellusten kommer tillbaks. Ha det gott. Kram Lena

Karin sa...

Vilket underbart kort i så härliga färger, blomman i hörnet är ju bara såååå läcker! =)
kram!

Lena B E sa...

Hej svejs!
Jättefint kort du har gjort, härligt att lusten nu har hittat tillbaka till dig vännen!! :)
Visst är det roligt när lusten finns där och allt går lekande lätt?!
Underbar stämpel, vi har visst samma smak på stämplar du och jag ;) för jag har också denna. Hi hi.
Ha nu en riktigt trevlig midsommar vännen.
Kramar från Lena